Følgere

Translate

mandag 8. februar 2016

Til brudeparet

I dag blogger jeg for kaBoks.
I fjor sommer fikk jeg en forespørsel om å lage tre bryllupsbokser. Men når bestiller sier at det ikke haster, at jeg bare kan ta det litt etterhvert, er det vanskelig å komme igang. Jeg jobber nok mest effektivt under press :-) Nå er i alle fall den første klar.



På toppen har jeg brukt "Til Brudeparet"-diesen og har stanset den ut i mosegummi, slik at den ble tykkere. Det finnes også skygge til denne diesen, men jeg valgte ikke å bruke den i dette tilfellet.

Langs alle sidene på lokket har jeg brukt "Kjælighet"-diesen. Den kutter ikke den nederste kanten, så den kan fint brukes som kantdies, i tillegg til at du kan kutte og bruke bare ordet.




På innsiden har jeg igjen brukt mosegummi til å kutte ut "Intarsia-hjertet". Arkene er fra Maja Design, og metallpynten på utsiden er fra Korthobby.



På toppen av kaka har jeg plasset Siluett dama og Siluett mannen inni et hjerte. Disse siluettene finnes i to forskjellige størrelser. Dette er de små variantene.



Jeg har laget et tutorial på eksplosjonsboks med firkantet kake som du kan finne i her

Jeg leverer denne til følgende utfordringer:
Hjerteboden - Bretting
Kort o Mania - Love is in the air
Korthobby - diecuts + metall fra korthobby (håper det ikke bare er ferdig kjøpte diecuts dere mener..)
Papirlosjen - hjerter
Papirplaneten - kjærlighet
Scrappelyst - kjærlighet

14 kommentarer:

  1. Elegant og vakker boks du har laget, med nydelige detaljer!
    Helt enig i at det er lettere å arbeide under press, hvis ikke utsetter en bare jobben ;)

    SvarSlett
  2. Hvor er den flot og meget flot lavet med skønne detaljer.

    SvarSlett
  3. Nydelig og vakker boks, så mange fine detaljer

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott.
    Tusen takk for at du deltar på vår 'Hjerte' utfordring inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bryllupsboks. Den var bare lekker :)
    Tusen takk for at du deltar i korthobbys utfordringsblogg :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  6. fantastisk bryllupsboks! Nydelige detaljer! Takk for at du deltar i korthobbys utfordring :)

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelig bryllupsboks ! Så mange lekre detaljer ! Ser jeg må kjøpe meg mosegummi for det ble en veldig fin effekt. Takk for at du er med i utfordringen hos korthobby . Torill

    SvarSlett
  8. Kjempelekker bryllupsboks.
    Så mange fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst

    Hege.

    SvarSlett
  9. Alldeles nydeleg bryllaupsboks ♥
    Takk for at du deltek på utfordringa hjå Papirlosjen :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  10. Den esken var utrulig fin, takk for at du deltar hos Papirplaneten - Klem Anita

    SvarSlett
  11. Rålekker bryllupsboks Kristina :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kort`O`Mania.
    Lykke til !!

    DT Astrid :-)

    SvarSlett
  12. Utrolig lekker bryllupsboks med mange fine detaljer.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)