Følgere

Translate

mandag 15. januar 2018

Årets første julekort!!! (DT CMN)


Noen av oss i Copic Marker Norge har som mål å lage julekort hver måned for å forhindre stress og høye skuldre når julen nærmer seg, og i dag er det en ny utfordring ute og mitt bidrag er rett og slett et julekort. Det er nytt år og vi i Copic Marker Norge vil prøve noe nytt, nemlig Moodboard-utfordringer. Håper du tar turen innom og lar deg inspirere av Moodboardet. Jeg har latt meg inspirere av vinterfølelsen og spesielt bildet nederst til høyre.
 

På dette kortet har jeg egentlig fargelagt hele forsiden og har brukt No Lines-teknikken. Motivet er fra Magnolia og heter Tilda in the Forrest, trærne er stempler fra Crafty Individuals, god jul-diesen er fra Papirdesign og miniteksten er fra Norsk Stempelblad. 

Jeg har brukt følgende Copic Markers på dette kortet:


Innsiden har jeg pyntet helt enkelt med papirrester fra Papirdesign og tekststempel fra Norsk Stempelblad. Kvatratene med søm er dies fra Kort & Godt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:


Da ønsker jeg dere en strålende uke

5 kommentarer:

  1. For ei fantastisk fargelegging!! Eit lite kunstverk som eg håper mottaker kommer til å sette pris på.

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort ! Flott fargelegging !

    SvarSlett
  3. Så fantastisk flott julekort. Helt betatt av fargeleggingen, du er rå på dette:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig fargelagt, kjempeflott julekort! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett
  5. Så flott julekort. Nydelig fargelagt. Takk for at du deltok i Papirlosjen si utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)