Følgere

Translate

fredag 29. desember 2017

Sparkly roses


Jammen meg klarte jeg å lage et kort til, til glitter-utfordringen hos Make it Crafty. Denne gangen har jeg fargelagt Roses of Love-digien fra Make it Crafty.

I actually managed to make another entry for the sparkle challenge. This time I colored the beautiful Roses of love digi from Make it Crafty.


Her har jeg brukt Gratulerer-dies og glitter mosegummi fra Kort & Godt og Liquid pearls. Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:

I used a text die and sparkle foam from Kort & Godt and Liquid pearls.
The roses are colored with the following Copic Markers:

V12, 15, 17, 09 (for shadows)
BG93, 99, T9 and a green pencil


Tekststemplet og diesene jeg har brukt på innsiden er også fra Kort & Godt.
The text stamp and the dies I used inside are also from Kort & Godt.

2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)