Følgere

Translate

tirsdag 22. august 2017

Dagens mann (DT K&G)


I dag har jeg lekt meg med både nye stempler og dies! Er de ikke kule? Dette er et kort / eske som jeg ser for meg kan passe til en ung gutt, enten i alder eller til sinns ;-)


Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:
Bukse: C9, BG78, 75, 72 og hvit blyant
Sko: W9, 7, 5, 3, 0, 00
Skateboard:C9, 7, 5, 0


Tutorial på esken/kortet fant jeg HER


Her er produktene jeg har brukt på dette prosjektet:

Stempel

Dies

Ark

Pynt


3 kommentarer:

  1. Hei kortet "dagensmann" er råkul. Vil gjerne lage den MEN finner ikke malen på brette teknikken. Er den å finne noen sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har linket til tutorialen i innlegget, over det siste bildet ;-)

      Slett
  2. tusen takk for hjelpen har funnet den. Da er det bare å kose seg med ny produksjon:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)