Følgere

Translate

onsdag 1. mars 2017

En herlig voff (DT CMN)


I dag er det den første i måneden og det er Team 2  i Copic Marker Norge sin tur til å inspirere. Her er mitt bidrag denne måneden.

Jeg, som sikker mange andre, kunne ikke motstå fristelsen for denne fantastisk herlige hunden fra Kort & Godt. Og så er det jo så fantastisk at det er en dies som kutter omkretsen av hunden slik at man slipper å knote med saksen :-) 


Samme dag som stemplet og diesen dumpet ned i postkassen min, kastet jeg meg over den. Tekststemplet er et av mine mest brukte gratulasjonsstempler og kommer fra North Star Design. 


Motivet er fargelagt med følgende farger:
C00-0-1-3-5-7-9
E93 (inni ørene og på leppen)
Briller: W9, E18, E15 og W00
Opaque White på enkelte detaljer
Før jeg fargela brillene brukte jeg Colorless blender refill som jeg dryppet på en frotteklut som jeg dabbet over motivet, for å få en litt mer flekkete finish. Det er også en fin måte å skape effektfulle bakgrunner på. Det er bare viktig å huske på å fargelegge det du skal bruke denne effekten på først og vente med resten til etterpå.

På innsiden har jeg også brukt tekststempel og splatt-stempel fra North Star Design i tillegg til splatt-dies fra Tim Holtz og tekstdie fra Tattered Lace. Begge die-kuttene er embosset med klart embossingpulver for å få de til å poppe litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)