Følgere

Translate

lørdag 19. november 2016

Twist pop-up card (DT NSD)


I november er temaet for utfordringen hos North Star Design jul. Jeg håper mange vil delta på denne utfordringen. 


Jada jeg har også latt meg fasinere av disse twist pop-up-kortene. De er jo veldig artige og ikke veldig avansert å lage. Dette kortet laget jeg på Papirfesten i Stavanger i slutten av septemper.

Jeg måtte jo selvfølgelig sikre meg noen av de nye Pion-arkene fra den nye julekolleksjonen. På dette kortet har jeg brukt mest fra årets julekolleksjon, men på de små foldene på innsiden brukte jeg et klippeark fra fjorårets kolleksjon.


På forsiden har jeg brukt God jul og godt nyttår dråpe-stempelet som er et av mine favoritt-julestempler, men med så mange fine nyheter som kom i år er det duket for konkurranse. En god utfordrer om favorittplassen er Vinteren er kommen som jeg brukte på innsiden (den ser desverre ut til å være utsolgt, men kommer nok snart inn igjen)

Ellers har jeg brukt Ønsket er gammelt som finnes i denne varianten som jeg har brukt her og i to forskjellige størrelser med gotisk skrift. En liten smak av jul finnes også i to forskjellige skrifttyper. Til slutt har jeg brukt en nydelig tekst som heter Måtte julen bringe


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:



4 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert, Kristina :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Scrap From Your Heart. Veronique

    SvarSlett
  2. Lekkert julekort.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Veldig stilig den teknikken! Flott kort!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)