Følgere

Translate

fredag 1. juli 2016

CMN #78 Bingo


Da er vi kommet halvveis i Bingo-utfordringen og team 2 er ute med litt ny inspirasjon. Her er mitt bidrag denne gangen.

Dette kortet passer inn i to av linjene:
Den diagonale: Knapper, tekst og søm
Venstre loddrett: Knapper, osteklut og chipboard


Dette er et bestillingskort til ei som er konditor og fylte 50 år nå i mai. Det første jeg tenkte da jeg fikk denne bestillingen var at jeg selvsagt måtte bruke dette motivet fra Mo Manning. Jeg synes det er så fantastisk herlig.



Jeg har brukt følgende farger på dette motivet:
Hud: E11-21-50-51
Hår: E21-25-29
Komfyr/div detaljer: W1-3-5-7, C0-1-3-5-7-9
Klær: BV20-23-25-29


Alle tekststermplene på dette kortet er fra North Star Design og arkene er fra Kort & godt.



3 kommentarer:

  1. Flott kort og et herlig motiv :))
    Og den fargeleggingen din er helt rå!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Stilig kort Kristina :) Du kommer alltid med morsome motiver :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)