Følgere

Translate

mandag 20. juni 2016

Partygirl (DT CMN)


Rett før helgen fikk jeg forespørsel om jeg kunne lage et kort til ei som fyller 27 år i morgen. Jeg kjenner ikke mottaker, men bestiller er en kollega av meg. Umiddelbart tenkte jeg at dette motivet fra Redonkadoodles måtte passe. Men jeg måtte jo selvfølgelig forsikre meg om at mottaker ikke var avholdsmenneske. Det var hun ikke :-)


På dette kortet har jeg foruten motivet fra Redonkadoodles, brukt ark fra Maja design, stempel og tekstdie fra kaBoks og bobledies fra MemoryBox. Ringene og tekstdieen er stanstet ut i glitterfilm som er limt på bazzill.


Motivet er fargelagt med disse Copic tusjene:
Hår: E42-44-47
Hud: E11-21-50-51-93
Kjole: B21-23-26
Glass: B0000-000-00 E41-42-43
Bobler: B0000-000
Lepper: R22-24
Øyne: B21-24 E70-71
Bakgrunn: T0-1-3

Glassene og boblene er dekket med Glossy Accent etter at de er fargelagt for å få en litt mer glassaktig effekt.


På innsiden har jeg brukt ark fra Maja design, dies fra Spellbinders og kaBoks, kantpunch fra MS og stempel fra North Star Design.


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

8 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Herlig kort med lekre detaljer!
    Motivet er bare så kult :))

    SvarSlett
  3. Så festlig kort. Liker bobblene som er tatt opp flere steder. Flott fagelagt. Herlige farger. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Dt Lise

    SvarSlett
  4. Så stilig kort og så nydelig fargelagt! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen.no sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  5. Stilig!
    Flott detalj med glossy accent på bobler og glass.

    SvarSlett
  6. Så flott kort du har lagd :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. Flott kort og nydelig fargelagt!
    Jeg likte spesielt godt bobledetaljene.
    Takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Julia

    SvarSlett
  8. Herlig kort Kristina.
    Nydelig fargelagt som vanlig:)
    Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)