Følgere

Translate

mandag 13. juni 2016

Gratulerer til en 70-åring (DT kaboks)

image
For en tid tilbake hadde vi en intern utfordring i designteamet vårt, der vi utfordres hverandre. Min oppgave var å lage noe vintage, bruke fargen blå, min fire mønsterark og min fem knapper. Her er resultatet:
image
Dette kortet er laget til en tidligere kollega som fylte 70 år tidligere i vår som er glad i det meste av håndarbeid. Gratulerer-dien er for anledningen brukt uten skygge.
image
Jeg brukte "Jubilant"-dien på innsiden, men jeg glemte å ta bilde av innsiden før jeg leverte det fra meg...

Da ønsker jeg dere  alle en kjempefin sommeruke :-) 

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen! Flott vintagekort du har laget. Jeg likte godt at du brukte gratulerer uten skygge og oppsettet av blomster.
    Ha en fin dag!
    DT Julia

    SvarSlett
  2. Så lekkert, Kristina :) Ønsker deg en fin mandagsettermiddag. Veronique

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort! Lekre ark, farger og dekor! Og de innbøyde hjørnene var kjempeflotte!
    😊

    SvarSlett
  4. flotte detaljer. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i duse farger. Fint med de charmsene i søm temaet.
    Så kjekt av dere å utfordre hverandre i DT gruppa.
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. For et nydelig kort du har tryllet frem Kristina! <3 Kollegaen din er sikkert helt henrykt over den! :D
    Så fint med lag på lag med ulike mønsterark og slite kanter. Elsker pynten du har brukt, alle de knappene og metallpynt. Takk for at du deltar i sommerutfordringen hos Hjerteboden!
    DT Maria

    SvarSlett
  7. Fantastisk lekkert kort. Elsker de rufsete kantene :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    DT-Jeanett.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)