Følgere

Translate

søndag 8. mai 2016

Ny utfordring hos kaBoks



Det er tid for en ny utfordring hos kaBoks og dennne måneden ønsker vi at dere skal finne barnet i dere og bli inspirert av dette bildet. 

Og dette er premien


Denne gangen har jeg valgt å lage noe til et barn.


Jeg har laget en kjoleeske av ark fra kaBoks. Jeg ønsket å lage en prikkete kjole, men da je ghadde stanset den ut, oppdaget jeg at på baksiden av arket, står det jo "Vi gifter oss" og det passet jo ikke i denne sammenhengen, så da tok jeg et annet ark i samme serie, stanset ut på nytt, og limte det nye fast i det prikkede, slik at jeg fikk skult innsiden :-)

Både "gratulerer"-diesen, tall- og bokstavdies er fra kaBoks.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)