Følgere

Translate

fredag 5. februar 2016

Shaker-kort til en guttekonfirmant

Forrige helg gikk Papirfesten av stabelen her i Stavanger, så da fikk jeg produsert litt forskjellig.

I dag vil jeg vise dere et shaker-kort til en guttekonfirmant.


På dette kortet har jeg brukt dies fra Kort & godt (både gutten og stjernene), Tim Holtz og DieNamics. Tekststempletene er fra North Star Design og arket er fra Papirdesign.


Det er kanskje ikke så lett å se, men "inni" gutten er det shaker-stjerner i sort og blått.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Scrappegarasjen: bruk norske produsenter
Kreativ scrapping: glede (jeg synes det er veldig kjekt å lage shaker-kort og gleder meg til å lage flere)

3 kommentarer:

  1. Lekkert konfirmasjonskort, som er enda flottere i virkeligheten! Takk for hyggelig selskap på Papirfesten!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    SvarSlett
  2. Supert kort, både tøft og stilig:-)
    Takk for at deltar hos oss i Kreativ Scrapping :-)
    Hilse fra DT Sigrid

    SvarSlett
  3. Knall tøft guttekort!!
    Gøy at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)