Følgere

Translate

mandag 30. november 2015

DT call hos kaBoks

Å dette er noe jeg har ventet på lenge. Jeg angret sånn på at jeg ikke søkte på forrige DT call hos kaBoks, og nå kom det endelig en ny sjangse!

Jeg er en emigrert nordlending født i 1976, som nå bor i Stavanger med samboer og hund. Jeg begynte med kortlaging i 2008 og da gikk det stort sett i noen få julekort til venner og familie hver høst. I 2012 kjøpte jeg min første Big Shot og ble for alvor hektet på denne papirhobbyen.

Jeg lager stort sett kort i ulike varianter og til ulike anledninger, men det er svært vanskelig å si hva som er min stil. Jeg liker å lage alt fra CAS-kort til vintage. Noen esker eller altererte prosjekter blir det også innimellom, da jeg synes det er gøy å utfordre meg selv og prøve ut nye ting. To ting som i alle fall er sikkert er at jeg stort sett bruker dies på alt jeg lager og jeg elsker å fargelegge motiver med Copic-tusjene mine. 

Grunnen til at jeg ønsker å være en del av kaBoks' designteam, er at jeg rett og slett elsker produktene. Jeg har allerede en del dies, en god del mønsterark og et par stempler. Jeg må si at jeg er spesielt glad i snøfnugg-diesene som jeg skaffet meg i fjor, og når det i år kom kant-die med de samme snøfnuggene, var jeg ikke sein med å skaffe meg den også. Alfabetdiesene bruker jeg også ofte når jeg lager kort på bestilling eller til bestemte personer, da det blir litt mer personlig med navn til mottaker på kortet. 

Jeg er rimelig aktiv i ulike scrapperelaterte grupper på Facebook, Pintrest, og andre sosiale medier og jeg har en ganske aktiv blogg. I og med at jeg liker å utfordre meg selv, er jeg ofte med på diverse utfordringeblogger, og får dermed vist fram kortene jeg lager og produktene jeg bruker på de til ganske mange. Normalt sett publiserer jeg også bilder av kortene mine/link til blogginlegget i en god del grupper på Facebook. 

Her er et kort jeg har laget i forbindelse med denne søknaden. Jeg er litt glad i å lage kort med litt dybde i :-) 



Så over til tre andre prosjekter som er typisk meg.

Dette kortet laget jeg til Ett Trykks Julehilsen der de ønsket blant annet Lilla julekort. Jeg har brukt både ark og snøfnugg fra kaBoks på dette kortet.
http://kroest76.blogspot.no/2015/10/lilla-vinduskort.html

Som jeg skrev tidligere elsker jeg å fargelegge motiver. Her er et typisk kort med fargelagt motiv.
http://kroest76.blogspot.no/2015/11/musevisa.html
Det siste typiske prosjektet jeg har lyst å vise dere som også inneholder en tutorial, er et kort med hjemmelaget Hortensia.
http://kroest76.blogspot.no/2015/07/hortensiakort-med-tutorial-pa-handlaget.html
Så må jeg bare si at disse to lilla kortene er laget for en stund siden og er tatt med et dårligere kamera enn det jeg har nå. Forhåpentlig vis passer bildekvaliteten på de to andre bedre med de kravene dere stiller. Når det gjelder stilen på bildene og styling er det noe jeg stadig prøver å bli bedre på.

Helt til slutt ønsker jeg å nevne at jeg for tiden er en del av designteamet til North Star Design og Engros. Det er fullt forståelig om dere ikke ønsker å ha meg i deres designteam pga. dette, men jeg mener at jeg kan klare å holde disse to "hattene" adskilt. Gjennom arbeidslivet i stat og kommune har jeg fått tausthetsplikten godt under huden og er noe jeg tar svært alvorlig. Dere vil ikke oppleve at jeg røper eventuelle hemmeligheter til NSD eller fra NSD til dere. Og jeg ser for meg at jeg kan bruke produkter fra kaBoks også på de bidragene jeg lager for NSD (selvsagt ikke stempler, men dies og ark). Jeg har snakket med sjefen i NSD og hun har gitt meg tillatelse til å søke på DT call hos dere.

Jeg ønsker å være en god ambassadør for kaBoks sine produkter, og håper på å få være en del av deres kreative team.

1 kommentar:

  1. Hyggelig og lese mer om deg, og gøy at du søker. Det er jo ingen hemmelighet at jeg digger kortene dine ;-) Så ønsker deg masse lykke til :-)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)