Følgere

Translate

lørdag 18. juli 2015

Enda en eksplosjonsboks til bryllup

Når jeg får bestilling på bryllupskort ønsker bestiller ofte eksplosjonsboks. Så det har blitt noen bokser i det siste, siden vi er midt i bryllupsesongen.

Her er den nyeste jeg laget


Denne gangen valgte jeg å lage en med vinduer. Alle stemplene er fra North Star Design og dette er et inspirasjonsbidrag til ALT ER LOV-utfordringen som vi har gående


Jeg har brukt ark fra Simple Stories, dies fra DieNamics, Spellbinders, Tim Holtz og Joanna Sheen


Båndet er fra Søstrene Grene, braden fra Kaizercraft og halvperlene er kjøpt på Ebay. Hjertene fikk jeg i julekalenderen og kjenner ikke opphavet til de. Blomstene  er fra Papirdesign og North Star Design.





Da ønsker jeg dere fortsatt god sommer




2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)