Følgere

Translate

mandag 1. juni 2015

Gavesett - ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Her er mitt DT-bidrag til utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb - gavesett.


Esken ble publisert i aprilutgaven av Ett Trykk. Den er laget med et rom inni lokket som inneholder litt pynt som vises gjennom vinduet. 

Alle stemplene både på esken og hermetikkboksen er fra North Star Design og arkene er fra Kaiser Craft og Inkido. Blomstene er fra North Star Design, Papirdesign og Wild Orchid Crafts. Babysko-dien er fra Joy Crafts.



Inni esken har jeg laget er lite kort til å skrive på.


Hermetikkboksen er en vanlig maisboks som er åpnet i bunnen for å beholde lokket. Jeg har pyntet den med kartong og mønsterark, og så har jeg laget ny bunn. Bunnen er ikke limt fast enda, men kan festes med dobbelsidig tape når ønsket innhold er plassert i boksen.


Babysko-stemplet er fargelagt med Copics: R20, 000, 000 og W3. Banner-dien er fra Lalaland.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)