Følgere

Translate

tirsdag 10. mars 2015

DT bidrag til marsutfordringen hos North Star: Alt er lov



Dette kortet er laget etter inspirasjon fra Susanne Halseth som la ut et liknende kort her om dagen. Jeg har laget kortet i en litt annen strørrelse, som jeg syntes var enklere. Kortet mitt er 6"x6" når det er sammenbrettet. For å lage min versjon, bretter du et 12x12 ark i to. Og skjærer bort 1/4 neders til venstre og så skjærer du av trekantene øverst til venstre og nederst mot midten. 


Jeg dummet meg litt ut da jeg pyntet, for litt av poenget med kortet var at det skulle kunne stå, men siden jeg pyntet med blomster på den delen som skal være ned, vil ikke den flappen ligge flatt. Men, men... Får huske på det neste gang :-)


Motivet og tekstemplene er fra North Star, arket er et gammelt juleark fra Papirdesign, blomstene er fra Papirdesign og North Star og halvperlene er fra Storyteller.

Motivet er fargelagt med copics:
E11, 21, 50, 51
RV 99
R59, 46, 22, 20
C9, 7, 5


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

Papirdesign: hell og lykke
StampARTic: merkedager
Card and Scrap: Bling/perler (perler nederst i høyre hjørne på forsiden)


12 kommentarer:

  1. Kortet ble kjempetøft! Lekre farger og flott motiv! Så får det heller bli helt flatt neste gang ;)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hehe, ikke alltid man rekker å tenke over alle ting før man limer ;-)

      Slett
  2. Kjempefint kort og stilig bretteteknikk.
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert kort med flott bretteteknikk !
    Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
    DT Vibekke

    SvarSlett
  4. Synes det var flott å se julearket brukt på denne måten. Tusen takk for deltagelsen!

    SvarSlett
  5. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  6. Så artig bretteteknikk, og flott pyntet.
    Tror nok jeg må prøve meg på denne engang :-)
    Tusen takk for at du deltar på 'bursdags-utfordringen' hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  7. Nydelig kort. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  8. Takk for at du nevnte meg :)
    He he, må le litt av meg selv. Mye enklere og lage det sånn som du gjorde. Jeg bare klipte litt jeg skjønner du også laga jeg malen etterpå fordi noen lurte på hva jeg hadde gjort :P
    Og fordi den var avlang så ble det jo litt knotete mal :P
    Uansett. Veldig fint kort du hadde laget :) Di julepapirene der er jo så anvendelige.

    Besøk meg gjerne i bloggen og bli med på blogcandyen for å vinne scrappesaker ;)
    Ha en fortsatt fin helg :)

    Susanne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Susanne. Kjekt at du likte det, siden det tross alt var din ide! Og det skulle bare mangle at jeg skulle nevne deg :-)

      Slett
  9. Flott kort! Tusen takk for din deltagelse hos Papirdesign!

    SvarSlett
  10. Nydeligt kort....... flotte farger........ Takk for at du deltar hos StampARTic

    Klem Winnie - DT - StampARTic

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)