Følgere

Translate

torsdag 12. mars 2015

Dean, James Dean

Jeg syntes det var så gøy å lage dinne vairanten av Criss cross-kort at jeg bare mått lage et til. Og siden det forrige bidraget mitt til Vintages utfordring: filmstjerner, var litt på sidelinjen av tema, måtte jeg jo lage et kort som var midt i blinken for den utfordringen, med en skikkelig filmstjerne på. Og hvem er vel mer passende til et vintage filmstjerne-kort enn James Dean???


Her har jeg brukt tekststempler fra North Star Design, ark fra Papirdesign, klippeark fra Kort & godt, metallpynt fra Korthobby og Kort & godt og filmstripe fra Tim Holtz.



Denne gangen husket jeg på at kortet skal kunne stå, og klarte å la være å pynte for tynt på forsiden. Jeiiii :-)


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:
Korthobby: alt er lov
Papirdesign: hell og lykke
Vintage utfordring: filmstjerner



4 kommentarer:

  1. Stilig kort, liker bretteteknikken.
    Flott bruk av tannhjularket.

    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Veldig stilig dette også!!! Takk for at du deltar hos Vintage Udfordring :)

    SvarSlett
  3. Enda et tøft kort! Takk for din deltagelse hos Papirdesign igjen :-)

    SvarSlett
  4. Her var det enda et tøft guttekort !
    Takk for at du deltar i utfordringen hos oss i Korthobby !

    Torill

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)