Følgere

Translate

onsdag 18. februar 2015

Kul konfirmant i svart/hvitt

Som jeg har sagt tidligere så har jeg forelsket meg helt i Make it Crafty-motivene. Her kommer et nytt kort med motiv derfra. Og så synes jeg disse motivene passer så fint til konfirmasjonskort, da de ikke er så søøøøte :-) Denne gangen har jeg fargelagt kun i gråtoner. 


Tekststemplene er fra North Star Design, arket er fra Studio Light og metallpynten er fra Tim Holtz.



Motivet er fargelagt med Copics og jeg har brukt W, T og C-seriene. Det er ganske fasinerende hvor blå c-serien egentlig er i sammenligning med andre gråtoner, mens sammen med andre farger er den jo grå :-)


På innsiden har jeg skåret ut langs deler av klokken for å lage en pengelomme :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)