Følgere

Translate

søndag 15. februar 2015

Konfirmasjonskort i brunt og rosa

I dag sto valget mitt mellom å vaske vinduer og scrapperommet mitt. Her ser dere resultatet av det valget :-)

Motivet er fargelagt med Copic Markers og fargene jeg har brukt er som følger:
Hud: E11, 21, 51, 50, R93 i kinn, R20 på lepper
Hår: E50, 53, 43, 57
Skjerf: V91, 93, 95, 99
Skjorte: E70, 71, 74, 77
Bukse: B91, 93, 97, 99, W3
Øyne: B26, 21

På dette kortet har jeg brukt tekststempler fra North Star Design, ark og halvperler fra FabScraps, blomster fra Wild Orchids, brad fra Kaizer Craft, bånd fra Nille, dies fra Spellbinders og digi stamp fra Sureya på Devianart


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:
Copic Marker Norge - Rosa og brunt
Card & Scrap - alt er lov

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for det flotte bidrag til Card and Scrap’s udfordring.
    Held og lykke.
    Kh Karina DT

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og flott fargelegging :)
    Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til.
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Wow, herlig fargelagt!! Takk for at du deltok hos CMN og lykke til! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)