Følgere

Translate

søndag 23. november 2014

En smak av jul

Jeg har hatt disse digistemplene siden i mai da jeg begynte å fargelegge. Jeg har bare brukt det en gang tidligere og det var første motivet jeg fargela med alkoholbaserte tusjer. Nå har jeg funnet det fram igjen fordi jeg synes faktisk det passer ganske bra til juletemaet, da det er sjelden mer fokus på baking enn i forbindelse med julen. 

 Tekststemplene er fra North Star Stamps, digistemplene er fra Mo Manning, arket er fra Panduro og halvperlene og blomstene er fra Storyteller. 

 Jeg har brukt litt glitter hist og her. Sleiven og vispen er dies fra Marianne design.

Motivet er fargelagt med Copics.

Jeg har brukt W0, 1, 3 og 5, C1, 3, 5, 7 og 9, T1, 3 og 7, R46, 59, 81 og 83, RV 99, E0000, 000, 11, 41, 42, 43, 50, 53 og 57 og blender :-)

Utfordringer:
Copic Marker Norge - Rød jul
Trykkpressa - Rød jul
Card and scrap - Julekort / eske
Kort o Mania - Anything goes as long as its christmas
StampARTic - jul

7 kommentarer:

  1. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Hold da helt op hvor er det flot lavet med såå mange fine detaljer overalt.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  4. Flott julekort, stilig motiv som er veldig fint fargelagt.
    Mange flotte detaljer har du også fått med.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. for et kult julekort. herlige farger og detaljer.

    takk for at du deltok på utfordringen vår hos Card and Scraps

    SvarSlett
  6. Flott kort! Og hvem har vel ikke slike minner om kakebaking og jul? Nydelig fargelagt også. Takk for at du deltar på utfordringen Rød Jul hos Copic Marker Norge.

    SvarSlett
  7. For et flott julekort! Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til! Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)