Følgere

Translate

lørdag 1. november 2014

Blånisse med frue

Endelig har jeg fått prøvd meg på dette nydelige nisseparet fra North Star Stamps :-)

 Alle stemplene er fra North Star Stamps, i tillegg har jeg brukt ark fra Maja design, Stampendous Chunky White enamel og glitterlim fra Ranger. Tekststemplene på forsiden er embosset.
Nisseparet er fargelagt med disse fargene fra Copics:

 Stemplet på innsiden er stemplet med Prima quick dry chalk ink. Måtte bare teste det ut, siden jeg fikk det i dag :-)

Utfordringer:

6 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. For et lekkert kort, nydelig kombo av blått og brunt og lekkert fargelagt!

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort O Mania!
    Klem Siri DT

    SvarSlett
  3. Så koselig julekort og nydelig fargelagt. Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og kjempe fint fargelagt
    Tusen takk for at du bidrar på julebidrag-utfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT Vibekke

    SvarSlett
  5. Så fint julekort, nydelig fargelagt! Takk for at du deltar hos Copic Marker Norgen denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort i blått og brunt ♥

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker.

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)