Følgere

Translate

lørdag 18. oktober 2014

Velkommen til verden

Her er to babykort laget med samme layout. Tror kanskje det var en skisseutfordring for en tid tilbake jeg har laget disse ut fra, men så glemte jeg å publisere dem :-)


Begge stemplene er fra North Star Stamps, bildet er fra The Digistamp Shack. Arkene og de blå rosene er fra Papirdesign, metallpynten er fra Kort & godt.


 Igjen har jeg brukt stempler fra North Star Stamps. Arkene på dette kortet er fra BoBunny, mens båndene, button og de hvite rosene er fra Papirdesign, de rosa er fra WOC.

Utfordringer:

5 kommentarer:

  1. Nydelige babykort. Har vært inne her og ser mye fint som du lager. Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Kari. Og takk for at du vil følge meg :-)

      Slett
  2. Herlige kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping

    DT Linda

    SvarSlett
  3. Søte kort, gøy at du har brukt samme motiv bare i forskjellig farge.
    Takk for at du ble med på Papirdesigns oktoberutfordring

    SvarSlett
  4. Nydelige kort Kristina! Tusen takk for at du ble med på Papirdesigns oktoberutfordring. Klem

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)