Følgere

Translate

torsdag 2. oktober 2014

Enkelt julekort med resist-teknikk

Årets første julekort i bloggen min! Og det er ikke for tidlig, det er under tre måneder igjen til jul!!!

Dette kortet laget jeg på Papirfesten i Stavanger i helgen. Jeg har brukt resist teknikk på "stjernehimmelen" (egentlig er det jo snøfnugg).  Er ikke dette flunkende nye stemplet fra North Star Stamps nydelig??? Både  trærne, nissesleden og snøfnuggene er samme stempel, men jeg har klippet de fra hverandre slik at jeg kan bruke de slik jeg vil, med den avstanden jeg vil mellom.
 Snøfnuggene er embosset med klart embossingpulver, og så har jeg brukt Distress ink Chipped Sapphire til å distresse motivet.
Snøfnuggene nederst er dies fra Kaboks, og både de, bakgrunnstemplet og teksten finner du i nettbutikken til North Star Stamps.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)