Følgere

Translate

onsdag 10. september 2014

Bryllypskort til to damer

Dette er et bestillingskort jeg har laget for en kollega. Det er ikke ofte jeg får bestilling på kort til likekjønnsbryllup, og jeg koset meg skikkelig med å lage dette kortet. Og jeg synes ikke resultatet ble så værst :-)

 Jeg synes dette bryllupsstemplet fra North Star Stamps er så fint, og jeg tror ikke det er mange stempelprodusenter som tar høyde for annet enn hetrofile ekteskap. Jeg vet i alle fall ikke om noen andre.

 Bakgrunnsarkene og den trykte teksten på innsiden er fra Kort & godt, arket på kjolene, swirlene og tekstpanelet er fra Staples, blomstene er fra Storyteller og hjertene vet jeg ikke hvor kommer fra. Kleshengerne er fra TH. Jeg har brukt dies fra QuicKutz, alfabet fra Kaboks og punch fra MS. Kjolene er embosset med embossingfolder fra Cuttlebug. Stemplet på innsiden er også fra NSS.


Utfordringer:

4 kommentarer:

  1. wawww sååå super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    kmuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Så fint et bryllupskort!

    1000 tak for at du deltager hos os på Card and Scrap,

    Jytte, DT Card and Scrap :)

    SvarSlett
  3. Stilig kort til to bruder:-)
    Takk for at du er med i utfordringen hos Storyteller.
    Line

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)