Følgere

Translate

søndag 17. august 2014

Nytt hobbyrom/scrapperom :-)

Endelig er det nye hobbyrommet mitt ferdig oppusset :-) Jeg endte opp med å kjøpe IKEA kjøkkenskaper for oppbevaring og et DIGERT skrivebord fra IKEA der jeg har skikkelig boltreplass når jeg arbeider. Har en tendes til å bruke hele bordet når jeg holder på med et prosjekt :-)
 Skikkelig deilig med masse plass til å jobbe på og masse skuffer og skap til oppbevaring.
 På veggen mellom skapene har jeg skrudd opp magnetplater fra Jula, som jeg kan henge dies på.
 Endelig er det mulig å få en noen lunde system i sakerne :-)







 Jeg har også et lerret med magnetplater bak som jeg har dies på.

Her er hvordan de så ut før (panelmareritt!!!)

9 kommentarer:

  1. Dette gav gode ideer. Et nydelig lyst og funksjonelt rom du har fått deg. Kos deg masse her.

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott rom du har fått! Nå ble jeg inspirert.. Behagelige farger, og smarte løsninger. Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, og så kjekt at det gav inspirasjon :-)

      Slett
  3. Hvordan har du festet de blonderullene i skuffen der? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt en gjengestang på Clas Ohlson som er trykket nedi en plastdings på hver side (slike som du fester ledninger med).

      Slett
  4. For et FANTASTISK flott scrapperom!
    Her var det mange gode ideer å ta med seg når vi strax flytter inn i nytt hus ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, jeg er veldig fornøyd med løsningen, og ikke minst det å ha plass til alt i skuffer og skap :-)

      Slett
  5. uy! for en fantastisk plass du har! og for en dies samling du har! eeeelsker dies for aldri nok av dem hehe

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)