Følgere

Translate

lørdag 14. juni 2014

Svart og hvitt bryllupskort

Dette kortet er laget basert på Nordsalten hobbyklubbs utfordring, svart / hvitt og Cherish this utfordring, favoritter.

Mine favoritter jeg har brukt på dette kortet er fargekombinasjonen svart/hvit, stemplet fra North Star Stamps på forsiden, Liquid pearls som jeg bruker på nesten alle prosjektene mine og blad-dien fra Cherry Lynn.
Blomstene er fra Papirdesign og Storyteller, begge stemplene er fra North Star Stamps, arket er fra Ladybug and friends, hjertene er fra Sizzix og "rutenett-dien" er fra Tim Holtz.


Utfordringer:

5 kommentarer:

  1. Super sødt kort og dejligt med hjerter! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  2. Flott kort! Stilig med rutenett diesen fra TH. Takk for at du deltar hos Storyteller!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort :)
    Takk for at du deltar hos Storyteller
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort Kristina, lekkert med rutenettet og flott pyntet!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Hi Kristina, such a beautiful card, good luck with our challenge, Caroleanne from CHERISH THIS.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)