Følgere

Translate

tirsdag 10. juni 2014

Fargeleggingskort til en 16 åring

Her er et bestillingskort til ei frøken som fyller 16 år. Jeg er nybegynner i fargelegging med copics, og må jo si at jeg er hekta og synes det er kjempegøy, takket være kjempegode tutorialer på nett. 
Motivet er fra Make it crafty og er fargelagt med Copic markers og Touch markers, arkene er fra Kaboks, stemplene er fra Norsk stempelblad, halvperlene er fra Kort og godt og blomstene er fra Wild orchids og Storyteller. 
Jeg har fulgt denne tutorialen til fageleggng av håret, og hadde ikke klart det uten :-)

Utfordringer:
Cherish this (arkene fra Kaboks, motivet fra Make it crafty og fagen lilla er noen av mine favoritter)


6 kommentarer:

  1. Så kult! Og for en lekker fargelegging! Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    SvarSlett
  2. Herlig kort og flott fargelagt motiv! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Storyteller!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og kjempe flott farging :)
    Takk for at du deltar i storytellernorge.blogspot.no sin utfordring. Lykke til :)

    DT Susanne :)

    SvarSlett
  4. Et flott kort og nydelig fargelegging!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Så stilig!
    Likte så godt fargene dine, og du er knallflink til å fargelegge!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår på Cherish!
    God sommer!

    SvarSlett
  6. Flott kort du har laget! Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
    Merete

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)